A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony (6 hónapos próbaidővel).
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám,
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
• Az agrárpályázatok feltételeknek megfelelő, szabályos és határidőre történő benyújtása, koordinálása (földterülethez és őshonos állatállományhoz kötődő pályázatok);
• Kifizetési kérelmek és a kérelmekkel összefüggő Magyar Államkincstárhoz tartozó (MVH-s) ügyek intézése;
• Szántó és gyepkezelés előkészítő munkái, az elvégzett tevékenységek adminisztrálása, adatszolgáltatások, jelentések készítése;
• Területkezelésre vonatkozó engedélyeztetések ügyintézése;
• Agrártámogatások nyomon követése, pályázatok előkészítése és benyújtása;
• Birtokügyeket érintő döntések előkészítése;
• Természetvédelmi területkezelési munkák pályáztatása, döntés előkészítés, szerződéskötés, a végrehajtás térképi és papíralapú adminisztrálása;
• Az Igazgatóság saját területkezelési munkáinak térképi és papíralapú adminisztrálása;
• Gyepkezelésre vonatkozó KEOP pályázat előírás szerinti dokumentáltságának figyelemmel kísérése, a megvalósulásának rögzítése, adminisztrációs munkái, adatszolgáltatások;
• Adatkezelés, adatfeldolgozás, térinformatikai adatbázisok kezelése, különböző célú térképek előállítása;
• Térinformatikai szoftverek használata (ArcGIS gyakorlati ismerete és használata);
• Területkezelési jelentések elkészítése;
• KSH adatszolgáltatások elkészítése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet (hatósági erkölcsi bizonyítvány),
• Felsőfokú (főiskolai vagy egyetemi) agrár végzettség,
• B - kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság,
• Legalább felhasználói szintű térinformatikai ismeretek.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Hazai és nemzetközi projektek lebonyolításában szerzett tapasztalat,
• Terhelhetőség, megbízhatóság,
• Nagyfokú önállóság, gyors hatékony munkavégzés,
• Kiváló kommunikációs készség,
• Pontos,- precíz munkavégzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, fényképes szakmai önéletrajz (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján) és motivációs levél,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy ennek igényléséről szóló igazolás),
• nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2018. április 20.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1049/2018, valamint a munkakör megnevezését: „TERÜLETKEZELÉSI REFERENS”.
• Elektronikus formában az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „TERÜLETKEZELÉSI REFERENS” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2018. április 25.
|