|
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám,
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Az agrárpályázatok feltételeknek megfelelő, szabályos és határidőre történő benyújtása, koordinálása (földterülethez és őshonos állatállományhoz kötődő pályázatok);
- Kifizetési kérelmek és a kérelmekkel összefüggő Magyar Államkincstárhoz tartozó (MVH-s) ügyek intézése;
- Szántó és gyepkezelés előkészítő munkái, az elvégzett tevékenységek adminisztrálása, adatszolgáltatások, jelentések készítése;
- Területkezelésre vonatkozó engedélyeztetések ügyintézése;
- Agrártámogatások nyomon követése, pályázatok előkészítése és benyújtása;
- Birtokügyeket érintő döntések előkészítése;
- Természetvédelmi területkezelési munkák pályáztatása, döntés előkészítés, szerződéskötés, a végrehajtás térképi és papíralapú adminisztrálása;
- Az Igazgatóság saját területkezelési munkáinak térképi és papíralapú adminisztrálása;
- Gyepkezelésre vonatkozó KEOP pályázat előírás szerinti dokumentáltságának figyelemmel kísérése, a megvalósulásának rögzítése, adminisztrációs munkái, adatszolgáltatások;
- Adatkezelés, adatfeldolgozás, térinformatikai adatbázisok kezelése, különböző célú térképek előállítása;
- Térinformatikai szoftverek használata (ArcGIS gyakorlati ismerete és használata);
- Területkezelési jelentések elkészítése;
- KSH adatszolgáltatások elkészítése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet (hatósági erkölcsi bizonyítvány),
- Felsőfokú (főiskolai vagy egyetemi) agrár végzettség,
- B - kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság,
- Legalább felhasználói szintű térinformatikai ismeretek.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Hazai és nemzetközi projektek lebonyolításában szerzett tapasztalat,
- Terhelhetőség, megbízhatóság,
- Nagyfokú önállóság, gyors hatékony munkavégzés,
- Kiváló kommunikációs készség,
- Pontos,- precíz munkavégzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyi adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy ennek igényléséről szóló igazolás),
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2019. április 19.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 858/2019, valamint a munkakör megnevezését: „területkezelési referens”.
- Elektronikus formában az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „területkezelési referens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2019. április 30.
|