magyar english
Helyszín
Megye:
Település:
Időpont:
Időtartam:
Ingyenes:
Típus:
Kulcsszó:
A fenti szempontok közül legalább egy megadása kötelező.
Facebook

Az Aggteleki Nemzeti Park a Facebookon!

 
Natura 2000 területek fenntartási tervei

  NATURA 2000 TERÜLETEK FENNTARTÁSI TERVEI
 
A pályázatot támogatta:






 
Natura2000 bejelentő lap
Gazdálkodók figyelmébe!
 
A Natura2000 területek esetén  kaszálás tervezett időpontját a tevékenység megkezdése előtt legalább 5 munkanappal korábban be kell jelenteni az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóságnál:

3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
fax: 48/506-001
 
 
 
Közadatkereső
Kérdőív
Melyik legszebb látogatható barlang az Aggteleki Nemzeti Parkban?
Baradla-barlang
Vass Imre-barlang
Meteor-barlang
Rákóczi-barlang
Béke-barlang
Kossuth-barlang
Nem tudom, még nem láttam mindegyiket...
Álláspályázat
 
Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság – Jósvafő –
a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény. 83. § (1) bek. alapján
pályázatot hirdet
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Jogi, Igazgatási és Birtokügyi Osztály
jogi és titkársági referens
munkakör betöltésére.
   
 
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
 
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
 
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám
 
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
  •  Részvétel az Igazgatóságon belüli folyamatok lebonyolításában,
  •  Közreműködés a napi működéshez szükséges belső szabályzatok és folyamatok előkészítésében és elkészítésében,
  • Más szervezeti egységek által előkészített utasítások, továbbá belső szabályzatok, válaszlevelek tervezetének véleményezése, szükség esetén közreműködés azok előkészítésében,
  • Az Igazgatóság feladat- és hatáskörével kapcsolatos jogszabályok, valamint azok változásainak figyelemmel kísérése és közreműködés az Igazgatóság munkatársainak előbbiekkel kapcsolatos folyamatos tájékoztatásában,
  • Közreműködés az elektronikus ügyintézés lebonyolításában,
  • Részvétel a jogszabály-tervezetek véleményezésében,
  • Jogi jellegű iratok, szerződések előkészítése, szerkesztése, véleményezése,
  • Válaszlevél tervezetek készítése, rendszeres jelentések elkészítése,
  • Nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások nyújtása,
  • Az osztályvezető által meghatározott egyéb eseti feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
  • Magyar állampolgárság,
  •  Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú képesítés, Főiskola, Egyetem, felsőoktatásban jogi képzési területen szerzett szakképzettség, jogász, igazgatásszervező, munkaügyi és társadalombiztosítási, igazságügyi igazgatási, vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség, jogi asszisztens végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
  • Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
  • Iratkezelő rendszerek használatában szerzett gyakorlat.
  • B - kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság
Elvárt kompetenciák:
  • Terhelhetőség, megbízhatóság, lojalitás.
  • Elhivatottság.
  • Pontos,- precíz munkavégzés.
  • Nagyfokú önállóság, gyors, hatékony munkavégzés.
  • Kiváló kommunikációs készség.
  • Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyi adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
  • nyilatkozat büntetlen előéletről,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
 
A pályázat benyújtásának határideje:
2020. augusztus 10.
 
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Sándor Katalin nyújt, a 06-48-506-000-os telefonszámon.
 
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1326/2020., valamint a munkakör megnevezését: „jogi és titkársági referens”.
  • Elektronikus úton az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „jogi és titkársági referens” megjelölést kérjük feltüntetni.
 
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
 
A pályázat elbírálásának határideje:
2020. augusztus 31.
 
   
 
2020.07.21.
Programnaptár
Természeti események
jan feb már ápr
máj jún júl aug
szep okt nov dec
Magyar Nemzeti Parkok

Világörökség
ANP Turisztikai Honlapja
 
 
 
 
 
 
Programok-Programs
    
Megérkezett!
Megrendelhető az Új magyar fűvészkönyv II. kötete! >>>
 Új magyar fűvészköny
Időjárás

Találat..
 
©2005 A KvVM
Természetvédelmi Hivatala
neosoft&design
PageRank Kereső optimalizálás