magyar english
Helyszín
Megye:
Település:
Időpont:
Időtartam:
Ingyenes:
Típus:
Kulcsszó:
A fenti szempontok közül legalább egy megadása kötelező.
Természetvédelmi Őrszolgálat
 Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Természetvédelmi Őrszolgálata
 
 
Polgári természetőr jelvény
Facebook

Az Aggteleki Nemzeti Park a Facebookon!

 
Natura 2000 területek fenntartási tervei

  NATURA 2000 TERÜLETEK FENNTARTÁSI TERVEI
 
A pályázatot támogatta:






 
Natura2000 bejelentő lap
Gazdálkodók figyelmébe!
 
A Natura2000 területek esetén  kaszálás tervezett időpontját a tevékenység megkezdése előtt legalább 5 munkanappal korábban be kell jelenteni az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóságnál:
 
 
 
Közadatkereső
Kérdőív
Melyik legszebb látogatható barlang az Aggteleki Nemzeti Parkban?
Baradla-barlang
Vass Imre-barlang
Meteor-barlang
Rákóczi-barlang
Béke-barlang
Kossuth-barlang
Nem tudom, még nem láttam mindegyiket...
Álláspályázat
 
Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság – Jósvafő –
a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény. 83. § (1) bek. alapján
pályázatot hirdet
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Pályázatkezelési Osztály 
projekt pénzügyi asszisztens
munkakör ellátására.
 
   
 
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű, tartósan távollevő helyére, 2024.12.31-ig tartó kormányzati szolgálati jogviszony
  
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
  
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
 
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
 
Ellátandó fő feladat: projektekkel kapcsolatos pénzügyi feladatok operatív ellátása 
  
Főbb tevékenységi körök:
  • részvétel benyújtandó pályázatok költségvetésének elkészítésében;
  • a támogatott projektek analitikus pénzügyi nyilvántartásának naprakész vezetése, kifizetési előrejelzések készítése, továbbá a költségvetés a költségvetés terv és tényadatainak nyomon követése;
  • a projektek pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és naprakész nyilvántartása;
  • a beérkező számlák helyességének, előírt tartalmi és formai követelményeknek való megfelelőségének ellenőrzése, egyéb járulékos dokumentumok (teljesítésigazolás, mellékletek stb.) ellenőrzése, kifizetések nyomon követése;
  • kifizetési kérelmek/pénzügyi elszámolások előkészítése, a szükséges pénzügyi bizonylatok, dokumentumok rendszerezett összegyűjtése, összesítő táblák elkészítése az előírt elszámolási ügyrend betartásával;
  • részvétel projekt fenntartási jelentésekhez kapcsolódó pénzügyi jellegű adatgyűjtésben, adatszolgáltatásban. 
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
  • Magyar állampolgárság;
  • Cselekvőképesség;
  • Büntetlen előélet;
  • Középiskola/gimnázium, középfokú gazdasági végzettség (érettségi vagy OKJ);
  • Pénzügyi adminisztráció vagy számvitel, könyvelés területén szerzett min. 1 éves tapasztalat.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • tapasztalat európai uniós vagy hazai pályázatok megvalósításában, kifizetési kérelmek elkészítésében;
  • regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
  • angol nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
  • megbízhatóság, precizitás;
  • gyors és hatékony munkavégzés;
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek. 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
  • nyilatkozat büntetlen előéletről,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
 
A pályázat benyújtásának határideje:
2021. november 9.
 
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Hordós-Nagy Zsuzsa pályázatkezelési osztályvezető nyújt, a 06-30-370-13-33-as telefonszámon.
  
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/233/2021, valamint a munkakör megnevezését: „projekt pénzügyi asszisztens”.
  • Elektronikus úton az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „projekt pénzügyi asszisztens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
  
A pályázat elbírálásának határideje:
2021. november 30.
 
 
 
 
   
 
2021.10.25.
Programnaptár
Természeti események
jan feb már ápr
máj jún júl aug
szep okt nov dec
Magyar Nemzeti Parkok

Világörökség
ANP Turisztikai Honlapja
 
 
 
 
 
 
Programok-Programs
    
Megérkezett!
Időjárás

Találat..
 
©2005 A KvVM
Természetvédelmi Hivatala
neosoft&design
PageRank Kereső optimalizálás