A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű, tartósan távollevő helyére, 2024.12.31-ig tartó kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ellátandó fő feladat: projektekkel kapcsolatos pénzügyi feladatok operatív ellátása
Főbb tevékenységi körök:
• részvétel benyújtandó pályázatok költségvetésének elkészítésében;
• a támogatott projektek analitikus pénzügyi nyilvántartásának naprakész vezetése, kifizetési előrejelzések készítése, továbbá a költségvetés a költségvetés terv és tényadatainak nyomon követése;
• a projektek pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és naprakész nyilvántartása;
• a beérkező számlák helyességének, előírt tartalmi és formai követelményeknek való megfelelőségének ellenőrzése, egyéb járulékos dokumentumok (teljesítésigazolás, mellékletek stb.) ellenőrzése, kifizetések nyomon követése;
• kifizetési kérelmek/pénzügyi elszámolások előkészítése, a szükséges pénzügyi bizonylatok, dokumentumok rendszerezett összegyűjtése, összesítő táblák elkészítése az előírt elszámolási ügyrend betartásával;
• részvétel projekt fenntartási jelentésekhez kapcsolódó pénzügyi jellegű adatgyűjtésben, adatszolgáltatásban.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság;
• Cselekvőképesség;
• Büntetlen előélet;
• Középiskola/gimnázium, középfokú gazdasági végzettség (érettségi vagy OKJ);
• Pénzügyi adminisztráció vagy számvitel, könyvelés területén szerzett min. 1 éves tapasztalat.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• tapasztalat európai uniós vagy hazai pályázatok megvalósításában, kifizetési kérelmek elkészítésében;
• regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
• angol nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
• megbízhatóság, precizitás;
• gyors és hatékony munkavégzés;
• erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
• nyilatkozat büntetlen előéletről,
• nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022. február 10.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Hordós-Nagy Zsuzsa pályázatkezelési osztályvezető nyújt, a 06-30-370-13-33-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/21/2022, valamint a munkakör megnevezését: „pénzügyi asszisztens”.
• Elektronikus úton az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „pénzügyi asszisztens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2022. február 28.