|
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
- Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3916 Bodrogkeresztúr, Óvásártér u. 14., belterület HRSZ: 378/12, 378/13 – tényleges munkavégzés helye,
- Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. – székhely.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Előkészíti az Igazgatóság kezelésében lévő gyep- erdő- és szántóterületeinek természetvédelmi kezelésével kapcsolatos, a jogszabályok által a gazdálkodó számára előírt adminisztratív feladatokat a Zempléni Tájegység területét érintően;
- Adminisztratív nyilvántartást vezet a természetvédelmi célú területkezelési feladatokról (pl.: gyep-, erdő- és szántókezelési, vadgazdálkodási feladatok), valamint közreműködik az erdő- és tűzvédelmi feladatok ellátásában a Zempléni Tájegység területét érintően;
- Közreműködik a Zempléni Tájegységhez tartozó erdőterületen folytatott erdőgazdálkodás éves feladatainak szakmai adminisztratív előkészítésében;
- Közreműködik a körzeti erdőtervezéssel kapcsolatos feladatok előkészítésében;
- Előkészíti a Zempléni Tájegység erdőtervezett erdőterületeinek, fásítás kategóriájú területeinek, illetve jellemzően fával borított területeinek területkezeléssel kapcsolatos feladatait;
- Feladata az erdészeti hatósági eljárások, valamint az erdőművelési, erdővédelmi és fahasználati feladatokkal kapcsolatos bejelentési kötelezettségek előkészítése a Zempléni Tájegység területét érintően;
- Elvégzi a Zempléni Tájegység adatszolgáltatását az Igazgatóság egységes területkezelési tevékenységének egészére vonatkozó kimutatások, jelentések készítéséhez;
- Közreműködik a természetvédelmi kezeléshez kapcsolódó pályázatok szakmai előkészítésében;
- Előkészíti az ügykörébe tartozó vagyonkezeléssel kapcsolatos jelentéseket, beszámolókat, előkészíti a kapcsolódó statisztikai adatszolgáltatásokat, vezeti a nyilvántartásokat.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Egyetem, Agrár-felsőoktatásban szerzett okleveles erdőmérnöki, egyetemi szintű agrármérnöki, gazdasági agrármérnöki, agrárkémikus agrármérnöki, környezetgazdálkodási agrármérnöki, növényorvosi, környezetgazdálkodási, környezetmérnöki, kertészmérnöki, okleveles tájépítészmérnöki, okleveles táj- és kertépítészmérnöki, okleveles táj- és kertépítész szakos kertészmérnöki, tájgazdálkodási mérnöki szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és szakirányú továbbképzésben szerzett természetvédelmi szakmérnök szakképzettség.
- Felhasználói szintű számítógépes irodai alkalmazás ismeretek (MS Word, Excel),
- Felhasználói szintű számítógépes térinformatika alkalmazás ismeretek (ArcGIS, QGIS, DigiTerra).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban szerzett gyakorlat,
- erdészeti szakterületen szerzett gyakorlat,
- egyéb mezőgazdasági szakterületen szerzett gyakorlat,
- növényvédelmi szakmérnöki végzettség,
- terhelhetőség, megbízhatóság,
- nagyfokú önállóság és problémamegoldó képesség,
- jó kommunikációs készség,
- pontos,- precíz munkavégzés,
- a természetvédelem terén, vagy természetvédelmi kezelőnél korábban szerzett tapasztalat, gyakorlat,
- széles körű (több fajcsoportra kiterjedő) fajismeret.
Elvárt kompetenciák:
- Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
- Elhivatottság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása szükséges),
- nyilatkozat büntetlen előéletről,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022. november 14.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Felházi László nyújt, a 06-30-519-10-96-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/261/2022, valamint a munkakör megnevezését: „területkezelési referens”
- Elektronikus úton az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „területkezelési referens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2022. november 25.
|