Tisztelt Ügyfeleink és Hatóságok!
Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság (a továbbiakban: Igazgatóság) tájékoztatja ügyfeleit, hogy a kormányzati igazgatási szünet elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (1) bekezdése alapján, a Kormány kormányzati igazgatási szünetet rendelt el valamennyi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 2. § (1) bekezdése szerinti kormányzati igazgatási szervre vonatkozóan 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig tartó időszakra.
A kormányzati igazgatási szünet elrendelése érinti az Igazgatóságot is, mint kormányzati igazgatási szervet.
A Korm. rendelet 2. § (1) bekezdése alapján az Igazgatóságon a kormányzati igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel, azaz 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig az Igazgatóság székhelyén (3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.), valamint a Tájegységek Központjaiban az ügyintézés szünetel és az ügyfélfogadás nem működik.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a beadványok személyesen nem nyújthatók be, az Igazgatóság hivatali tárhelyére, postacímére, valamint e-mail címére érkező beadványok, megkeresések és küldemények feldolgozására az igazgatási szünet leteltét követő első munkanaptól kezdve kerül sor.
A Korm. rendelet 2. § (2) bekezdése értelmében az igazgatási szünet időtartama nem számít bele az ügyintézési határidőbe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt látogatóközpontjaink, bemutatóhelyeink, barlangjaink nyitva tartanak, szálláshelyeink üzemelnek. Részletes információ az Igazgatóság honlapján, illetve facebook oldalán található.
Veress Balázs
igazgató
|