magyar english
Helyszín
Megye:
Település:
Időpont:
Időtartam:
Ingyenes:
Típus:
Kulcsszó:
A fenti szempontok közül legalább egy megadása kötelező.
Természetvédelmi Őrszolgálat
 Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Természetvédelmi Őrszolgálata
 
 
Polgári természetőr jelvény
Facebook

Az Aggteleki Nemzeti Park a Facebookon!

 
Natura 2000 területek fenntartási tervei

  NATURA 2000 TERÜLETEK FENNTARTÁSI TERVEI
 
A pályázatot támogatta:






 
Natura2000 bejelentő lap
Gazdálkodók figyelmébe!
 
A Natura2000 területek esetén  kaszálás tervezett időpontját a tevékenység megkezdése előtt legalább 5 munkanappal korábban be kell jelenteni az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóságnál:
 
 
 
Közadatkereső
Kérdőív
Melyik legszebb látogatható barlang az Aggteleki Nemzeti Parkban?
Baradla-barlang
Vass Imre-barlang
Meteor-barlang
Rákóczi-barlang
Béke-barlang
Kossuth-barlang
Nem tudom, még nem láttam mindegyiket...
Álláspályázat
 
Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság – Jósvafő –
pályázatot hirdet
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Pénzügyi és Számviteli Osztály
„gazdasági ügyintéző”
munkakör ellátására.
   
 
 A munkaviszony időtartama:
Határozott idejű, tartósan távollevő helyére, 2024. április 12-ig tartó munkaviszony
 
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
 
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám
 
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
  • Munkavállalókkal/partnerekkel kapcsolatos követelés- és kötelezettségállomány nyilvántartásba vétele, illetve a kezelésével kapcsolatos ügyirat forgalom lebonyolítása.
  • Az ANPI tevékenységéhez kapcsolódó számlák, szerződések érkeztetése, nyilvántartás vezetése.
  • Az ANPI tevékenységével kapcsolatos számlák kiállítása, folyószámla nyomon követése, pénzügyi teljesítés figyelése. Fizetési tájékoztatók, egyenlegközlők megküldése.
  • Nyilvántartások, kimutatások és összesítések készítése.
  • Közreműködés a leltározási feladatokban.
  • Pénzügyi feladatok előkészítése és végrehajtásukban való közreműködés. Az általános működéshez kapcsolódó gazdasági és adminisztratív feladatok ellátása.
 
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók. A kormányzati igazgatási szervnél foglalkoztatott munkavállalók munkaviszonyára a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényt a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvényben meghatározott eltérésekkel kell alkalmazni.
 
Pályázati feltételek:
  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnáziumi végzettség (érettségi),
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Internet),
 
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • Felsőfokú képesítés, Főiskola/egyetem, közigazgatási, pénzügyi-számviteli területen szerzett felsőfokú végzettség,
  • Mérlegképes könyvelői végzettség,
  • Pénzügyi-számviteli szakképzettség,
  • Kimutatások összeállításában szerzett gyakorlat,
  • A Forrás.Net ügyviteli rendszer ismerete,
  • Költségvetési szervnél szerzett tapasztalat,
  • Pénzügyi és számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,
 
Elvárt kompetenciák:
  • precíz, pontos, önálló munkavégzés,
  • szakmai elhivatottság és felelősségtudat,
  • megbízhatóság, információk bizalmas kezelése,
  • lényeglátás, komplex gondolkozás,
  • jó írásbeli és szóbeli kifejezőképesség,
  • terhelhetőség, rugalmasság,
  • stressztűrő képesség,
  • segítőkészség, nagyfokú együttműködési készség,
  • problémamegoldó és konfliktuskezelő készség,
  • önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség,
 
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyi adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
  • nyilatkozat büntetlen előéletről,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
 
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
 
A pályázat benyújtásának határideje:
2023. február 01.
 
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Gyenes Enikő nyújt, a 48/506-000-as telefonszámon.
 
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság címére történő megküldésével (3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/18/2023, valamint a munkakör megnevezését: „gazdasági ügyintéző”.
  • Elektronikus úton az anpi@anpi.hu e-mail címen. A levél tárgyaként az „gazdasági ügyintéző” megjelölést kérjük feltüntetni.
 
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
 
A pályázat elbírálásának határideje:
2023. február 08.
 
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
  • anp.nemzetipark.gov.hu
  • www.anp.hu
 
 
   
 
2023.01.20.
Programnaptár
Természeti események
jan feb már ápr
máj jún júl aug
szep okt nov dec
Magyar Nemzeti Parkok

Világörökség
ANP Turisztikai Honlapja
 
 
 
 
 
 
Programok-Programs
    
Megérkezett!
Időjárás

Találat..
 
©2005 A KvVM
Természetvédelmi Hivatala
neosoft&design
PageRank Kereső optimalizálás