|
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Gondoskodik az Igazgatóság titkársági feladatainak, az adminisztrációnak az ellátásáról, illetve elvégzi a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak, igazgatói utasításoknak való megfeleltetést (ügyiratkezelés, iratkezelés, selejtezés), valamint segíti az igazgató tevékenységének szervezését és ellátását.
- Egyezteti és nyilvántartja az igazgató napi, heti szakmai programjait, nyilvántartást vezet az azokkal kapcsolatos határidőkről, amely alapján tájékoztatja az igazgatót.
- Az igazgató személyéhez, hivatalos vendégeinek fogadásához kapcsolódó feladatokat lát el.
- Végzi az ügyfélforgalommal kapcsolatos ügyfélfogadási tevékenységet (az ügyfélfogadás rendjével kapcsolatosan felvilágosítást ad).
- Az ügykezelés szabályai szerint eljárva szervezi a feladatellátással kapcsolatos belső kapcsolattartást.
- Az igazgató által hatáskörébe utalt ügyekben iratszerkesztést végez, továbbá kiadmányozásra előkészíti az iratokat, szükség esetén gépírói és egyéb adminisztratív feladatokat lát el.
- Kezeli az Igazgatóság telefonközpontját, fénymásoló készülékeit.
- Ellátja az iratkezeléssel, az irattározással, valamint az ügyiratok selejtezésével összefüggő feladatokat.
- Közreműködik az Iratkezelési Szabályzat végrehajtásában, kezeli az ügyiratokat, ellátja az Igazgatóság adminisztratív és ügyviteli, ügykezelési feladatait, határidő nyilvántartást vezet.
- Ellátja az Igazgatóságra érkező küldemények átvételét, átadását, érkeztetését, iktatását, a beérkező posta bontását. A beérkező üzeneteket nyilvántartja és továbbítja.
- Gondoskodik a kiadmányozásra előkészített iratok iktatásáról, kiadmányozást követően szükség szerint továbbításukról (postázás, személyes átadás stb.).
- Elvégzi a kimenő ügyiratok címzési, postázási feladatait. Ellátja a kimenő postai küldemények nyilvántartását.
- A vezetői szignálást követően ellátja az ügyiratok illetékes ügyintézők részére történő szétosztásával kapcsolatos teendőket. A szignált ügyiratokat, a kiadmányozott utasítást, körlevelet, ügyiratot szétosztja.
- Összehívja az Igazgatóság működését segítő fórumokat, elkészíti és kezeli a jegyzőkönyveket, emlékeztetőket.
- Felel a bélyegzők kiadásáért és nyilvántartásáért.
- Gondoskodik a titkárság működéséhez szükséges beszerzések intézéséről.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Érettségi végzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- Iratkezelői rendszer használatában szerzett gyakorlat.
- Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
- B – kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság.
- Alapfokú angol nyelvtudás.
Elvárt kompetenciák:
- Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
- Pontos,- precíz munkavégzés.
- Nagyfokú önállóság, gyors, hatékony munkavégzés.
- Terhelhetőség, megbízhatóság, lojalitás.
- Elhivatottság.
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
- nyilatkozat büntetlen előéletről,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2023. március 22.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Sándor Katalin osztályvezető nyújt, a 06-48-506-000-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/85/2023, valamint a munkakör megnevezését: „titkárnő”.
- Elektronikus úton az anpi@anpi.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „titkárnő” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2023. április 7.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- anp.nemzetipark.gov.hu
- www.anp.hu
- kozszolgallas.gov.hu
Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
|