A kormányzati igazgatási szünet elrendelése érinti az Igazgatóságot is, mint kormányzati igazgatási szervet.
A kormányzati igazgatási szünet időtartama alatt az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel, azaz 2023. december 27. napjától 2024. január 1. napjáig az Igazgatóság székhelyén (3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.), valamint a Tájegységek Központjaiban az ügyintézés szünetel és az ügyfélfogadás nem működik.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a beadványok személyesen nem nyújthatók be, az Igazgatóság hivatali tárhelyére, postacímére, valamint e-mail címére érkező beadványok, megkeresések és küldemények feldolgozására az igazgatási szünet leteltét követő első munkanaptól kezdve kerül sor.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele az ügyintézési határidőbe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt látogatóközpontjaink, bemutatóhelyeink, barlangjaink nyitva tartanak, szálláshelyeink üzemelnek.