|
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozott idejű 2030.12.31-ig tartó kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám
A feladatkörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Közreműködés a Pénzügyi és Számviteli Osztály tevékenységének ellátásában, a pénzügyi feladatok előkészítése és végrehajtásukban való közreműködés. Az általános napi működéshez kapcsolódó gazdasági és adminisztratív feladatok ellátása.
- Munkavállalókkal/partnerekkel kapcsolatos követelés- és kötelezettségállomány nyilvántartásba vétele, illetve a kezelésével kapcsolatos ügyirat forgalom lebonyolítása.
- Az ANPI tevékenységéhez kapcsolódó számlák, szerződések érkeztetése, nyilvántartás vezetése.
- Az ANPI tevékenységéhez kapcsolatos számlák kiállítása, folyószámla nyomon követése, pénzügyi teljesítés figyelése, bankszámlához feladatok ellátása. Fizetési tájékoztatók, egyenlegközlők megküldése. Online Számlarendszer alkalmazása.
- Közreműködés az áfa bevallás és az az önköltségszámítás elkészítésében. Analitikus nyilvántartások egyeztetése. A havi, negyedéves, éves zárási teendők végrehajtásában, a beszámoló és egyéb pénzügyi jelentések elkészítésében való részvétel. Közreműködés a leltározási feladatokban.
- Válaszlevél tervezetek készítése, rendszeres jelentések elkészítése, adatszolgáltatások nyújtása, illetve az azokban történő közreműködés.
- A belső és külső nyilvántartási rendszerekbe a szükséges adatok rögzítése, iratok feltöltése.
- Az Igazgatóság feladat- és hatáskörével kapcsolatos jogszabályok, valamint azok változásainak figyelemmel kísérése, azok betartása.
- Közreműködés a beszerzési eljárások lebonyolításában a jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerint.
- Az osztályvezető által meghatározott egyéb eseti feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/ gimnázium, pénzügyi-számviteli szakképzettség
- Kimutatások összeállításában szerzett gyakorlat.
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
· Irodai alkalmazások, MS Office (Excel, Word) ismerete.
· Levelező rendszerek felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Főiskola, Egyetem, felsőoktatásban pénzügyi/gazdasági képzési területen szerzett szakképzettség;
- Mérlegképes könyvelői végzettség;
- Pénzügyi és számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,
- Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
- Közigazgatási alapvizsga.
- Forrás Net ügyviteli rendszer ismerete
- B – kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság.
Elvárt kompetenciák:
- Szakmai elhivatottság és felelősségtudat,
- Terhelhetőség, megbízhatóság, információk bizalmas kezelése, lojalitás.
- Pontos,- precíz munkavégzés, lényeglátás, komplex gondolkodás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
- Stressztűrő képesség.
· Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
- nyilatkozat büntetlen előéletről,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A feladatkör betölthetőségének időpontja:
A feladatkör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2025. szeptember 5.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Árvai-Kovács Szilvia gazdasági igazgatóhelyettes nyújt, a 06-30-370-1500-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság címére történő megküldésével (3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/262/2025, valamint a feladatkör megnevezését: „pénzügyi és számviteli referens”.
- Elektronikus úton az anpi@anpi.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „pénzügyi és számviteli referens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2025. szeptember 22.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- · anp.nemzetipark.gov.hu
- · www.anp.hu
- · kozszolgallas.gov.hu
- · profession.hu
Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
|