A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormánytisztviselői jogviszony (6 hónapos próbaidővel).
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám,
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3916 Bodrogkeresztúr, Kossuth utca 30.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
· Előkészíti az állami tulajdonba vételi, a védettségi szint helyreállításával kapcsolatos ügyeket (földvásárlás, földcsere, kisajátítás), részt vesz azok lebonyolításában.
· Ingatlanokat érintő javaslatokat dolgoz ki (vétel, kisajátítás stb.).
· Közreműködik az Igazgatóság birtokpolitikai koncepciójának kidolgozásában, végrehajtásában.
· Előkészíti az ingatlanok haszonbérbe adását, nyilvántartja az érvényes haszonbérleti szerződéseket, figyelemmel kíséri azok teljesítését. Javaslatot tesz szerződések megkötésére, módosítására.
· Vezeti a földvásárlások, földcserék, kisajátítások nyilvántartását, valamint az Igazgatóság vagyonkezelésében lévő ingatlanok adatbázisát.
· Előkészíti az Igazgatóság vagyonkezelésébe kerülő ingatlanokra vonatkozó vagyonkezelési szerződéseket.
· Ellátja az ingatlanok vagyonkezelési tevékenységével, a vagyonkezelési szerződésekkel, az 1993. évi II. tv. végrehajtásával kapcsolatos döntés előkészítő feladatokat.
· Eljár az ingatlan-nyilvántartási és egyéb földhivatali ügyekben. Ellátja az Igazgatóság vagyonkezelésébe került földrészletekkel kapcsolatban az ingatlanügyi hatóság eljárását igénylő feladatokat.
· Az ingatlanokról az Igazgatóság feladatainak ellátásához adatokat szerez be, illetve szolgáltat (szakmai beszámolók, állami támogatásokkal kapcsolatos ügyek, védetté nyilvánítás előkészítése, kezelési tervek, erdőtervezés, pályázatok, stb.).
· Közreműködik a vagyonkezeléssel kapcsolatos feladatterv, valamint a különböző jelentések, beszámolók, tájékoztatók elkészítésében.
· Együttműködik és kapcsolatot tart a feladataival érintett szervezetekkel (így különösen a minisztériummal, az ingatlanügyi hatósággal, a kormányhivatallal, a többi nemzeti park igazgatóság birtokügyi tevékenységet ellátó osztályaival, nem kormányzati szervezetekkel).
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet (hatósági erkölcsi bizonyítvány),
- Felsőfokú végzettség (agrár, földmérő, földrendező mérnöki),
- „B” kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
· Erdészeti, térinformatikai, termőföld-értékbecslő, ingatlan-értékelő, ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő, földmérő, földügyi és térinformatikai technikus, földügyi térinformatikai szaktechnikus, térinformatikus, térképész szaktechnikus végzettség,
· Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
· Terhelhetőség, megbízhatóság,
· Nagyfokú önállóság és problémamegoldó képesség,
· Kiváló kommunikációs készség,
· Pontos,- precíz munkavégzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, fényképes szakmai önéletrajz (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján) és motivációs levél,
· iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
· három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy ennek igényléséről szóló igazolás),
· nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2018. január 26.
A pályázatok benyújtásának módja:
· Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 61/2018, valamint a munkakör megnevezését: „BIRTOKÜGYI REFERENS”.
· Elektronikus formában az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „BIRTOKÜGYI REFERENS” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2018. február 7.
|