A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
• A kormánytisztviselők kormányzati szolgálati jogviszonyának, valamint a munkaviszonyban álló munkavállalók munkaviszonyának létesítésével, módosításával, megszűnésével, megszüntetésével kapcsolatos személyügyi feladatok ellátása, a jogviszonyokkal kapcsolatos okiratok (kinevezés, munkaszerződés, kinevezés módosítás, munkaszerződés módosítás, jogviszony megszűnés/megszüntetés) elkészítése, a jogszabályban előírt nyilvántartások vezetése.
• A foglalkoztatottak adatainak rögzítésével, valamint a foglalkoztatottak személyi anyagának összeállításával, nyilvántartásával, kezelésével kapcsolatos feladatok ellátása az adatvédelmi szabályoknak megfelelően.
• Létszámadatok karbantartása, közreműködés a munkaerő- és létszámgazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátásában, a munkaerő kiválasztásában, valamint az álláshelyek betöltésében.
• Vagyonnyilatkozat-tétellel, valamint az összeférhetetlenségi nyilatkozat-tétellel és annak vizsgálatával kapcsolatos feladatok ellátása.
• A belső szabályzatok alapján a foglalkoztatottak munkavégzésével, juttatásaival, kedvezményeivel, képzésével, teljesítményértékelésével, továbbá érdemeik elismerésével kapcsolatos ügyek intézése.
• Felmerülő, egyéb humánpolitikai feladatok ellátása.
• Az illetményszámfejtő KIRA program kezelése, a havi rendszeres bérszámfejtés, bérpótlékok, egyéb juttatások számfejtésének elvégzése.
• Közreműködés a bérgazdálkodással, illetmény-elszámolással, és járulékokkal kapcsolatos egyéb feladatok elvégzésében, valamint a társadalombiztosítási, adóügyi ügyintézésben.
• A nem rendszeres juttatások nyilvántartása és számfejtésre történő feladása, a távollétek rögzítése.
• A foglalkoztatottak részére munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása, fizetési előlegekhez és letiltásokhoz kapcsolódó nyilvántartási, adatszolgáltatási feladatokban, jövedelem és járulékigazolások elkészítésében való közreműködés.
• Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel és a munkaügyi feladatokat ellátó állami szervekkel, a Magyar Államkincstár illetményszámfejtőjével.
• Statisztikák, eseti és rendszeres adatszolgáltatások készítése.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középiskola/gimnázium, minimum középfokú iskolai végzettség és szakirányú szakképesítés (munkaügyi, társadalombiztosítási, gazdasági, pénzügyi, jogi, szociális, emberi erőforrás-gazdálkodási területen),
• Munkavégzéshez szükséges jogszabályok, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény és a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény alapos, átfogó ismerete,
• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
• Költségvetési szervnél szerzett gyakorlat.
• Szakirányú felsőfokú iskolai végzettség, felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pénzügyi, számviteli szakképzettség.
• Felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási, humán erőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási felsőfokú szakképesítés.
• KIRA rendszer felhasználói szintű ismerete.
• B – kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság.
Elvárt kompetenciák:
• Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
• Pontos,- precíz munkavégzés.
• Nagyfokú önállóság, gyors, hatékony munkavégzés.
• Terhelhetőség, megbízhatóság, lojalitás.
• Elhivatottság.
• Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
• Írásos anyagok magas színvonalú kivitelezésének képessége.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
• nyilatkozat büntetlen előéletről,
• nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022. február 16.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Sándor Katalin osztályvezető nyújt, a 06-48-506-000-os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám címére történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/35/2022, valamint a munkakör megnevezését: „humánpolitikai és bérgazdálkodási referens”.
• Elektronikus úton az info.anp@t-online.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „humánpolitikai és bérgazdálkodási referens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2022. február 28.
|