|
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony (6 hónap próbaidővel)
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
A feladatkörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Ellátandó fő feladat:
- a Pénzügyi és Számviteli Osztály munkájának szakmai irányítása és felügyelete.
Főbb tevékenységi körök:
- Koordinálja a vonatkozó hatályos – kiemelten az államháztartásra és annak működési rendjére, valamint a számvitelre vonatkozó – jogszabályok által a gazdasági szervezetre vonatkozó feladatok ellátását, a költségvetési tervezést, a költségvetés végrehajtásának irányítását, a beszámolást, számviteli nyilvántartások vezetését, az állami vagyon kezelésének funkcionális irányítását és ellenőrzését;
- Ellátja a jogszabályokban és külön szabályzatokban meghatározott költségvetési tervezési, könyvvezetési, beszámolási, információszolgáltatási, előirányzat-felhasználási és módosítási, számviteli, nyilvántartási, ellenőrzési, felügyeleti feladatokat;
- Elkészíti a jogszabályokban előírt pénzügyi és számviteli belső szabályzatokat; a szabályzatok esetében gondoskodik a jogszabályváltozások átvezetéséről;
- A hatályos jogszabályok és egyéb szabályozók figyelembevételével kidolgozza az Igazgatóság pénzügyi, számviteli rendszerét;
- Ellátja a pénzkezeléssel, számlavezetéssel, házipénztárral kapcsolatos felügyeleti feladatokat;
- Gondoskodik az Igazgatóság működésének pénzügyi ellenőrzéséről, a munkafolyamatba épített belső ellenőrzésről, valamint – a jogszabályban meghatározott rend szerint – segíti a felügyeleti és egyéb szervek által végzett pénzügyi és számviteli ellenőrzést;
- Végzi a területi szervezeti egységek és látogatóhelyek gazdálkodásának pénzügyi irányítását, felügyeletét, folyamatosan ellenőrzi a pénzügyi fegyelem érvényesülését;
- Ellátja az irányadó jogszabályok, továbbá a felügyeleti szerv és egyéb hatóságok által előírt adatszolgáltatási kötelezettséget;
- Végzi a területi szervezeti egységek és látogatóhelyek gazdálkodásának pénzügyi irányítását, felügyeletét, folyamatosan ellenőrzi a pénzügyi fegyelem érvényesülését;
- Részt vesz a vagyon hasznosítási, valamint a felesleges vagyontárgyak értékesítési eljárásainak lebonyolításában;
- Ellenőrzi az Igazgatóság bevételi terveit, és folyamatosan felügyeli annak alakulását.
- Gondoskodik a folyamatokba épített ellenőrzések megvalósításáról, évente elkészíti az Igazgatóság kockázatkezelését;
- Közreműködik a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. és a Nemzeti Földügyi Központ felé teljesítendő adatszolgáltatásban;
- Biztosítja a Gazdálkodási Szabályzat és a szervezet ügyrendjének valamint az egyéb, működését érintő belső szabályzatoknak az elkészítését, naprakészen tartását és biztosítja, ellenőrzi azok betartását.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség (főiskola, egyetem), mérlegképes könyvelői képesítés államháztartási szakon,
- B kategóriás jogosítvány,
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
- Vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete,
- Felhasználói szintű számítógépes irodai alkalmazás ismeretek (MS Word, Excel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- pénzügyi vezetői gyakorlat,
- ForrásNet rendszer ismerete,
- ÁBPE képzésen való részvételről tanúsítvány,
- Angol nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
- Terhelhetőség, megbízhatóság,
- Nagyfokú önállóság és problémamegoldó képesség,
- Kiváló kommunikációs készség,
- Határozott fellépés,
- Pontos,- precíz munkavégzés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
- nyilatkozat büntetlen előéletről,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A feladatkör betölthetőségének időpontja:
A feladatkör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2024. május 03.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Árvai-Kovács Szilvia gazdasági igazgatóhelyettes nyújt, a 06-30-370-1500-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság címére történő megküldésével (3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/94/2024, valamint a feladatkör megnevezését: „osztályvezető”.
- Elektronikus úton az anpi@anpi.hu e-mail címen. A levél tárgyaként az „osztályvezető” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2024. május 15.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- anp.nemzetipark.gov.hu
- www.anp.hu
- kozszolgallas.gov.hu
Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
|