|
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1. szám
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Közreműködés a Jogi, Igazgatási és Birtokügyi Osztály tevékenységének ellátásában. Részvétel az Igazgatóságon belüli folyamatok lebonyolításában.
- Közreműködés az Igazgatóság iratkezelési, adminisztrációs feladatainak az Igazgatóság iratkezelési szabályzatában foglaltaknak megfelelő ellátásában. Közreműködés és részvétel az iratkezelés, irattározás eljárásrendjének felügyeletében. Iratkezelési rendszer használata, esetenként érkeztetés, iktatás.
- Részvétel a napi működéshez szükséges iratok, szerződések előkészítésében és elkészítésében, valamint a belső szabályzatok, utasítások előkészítésében, elkészítésében, aktualizálásában.
- Válaszlevél tervezetek készítése, rendszeres jelentések elkészítése, nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások nyújtása, illetve az azokban történő közreműködés.
- A belső és külső nyilvántartási rendszerekbe a szükséges adatok rögzítése, iratok feltöltése.
- Más szervezeti egységek által előkészített válaszlevelek, utasítások, továbbá belső szabályzatok tervezetének véleményezése, szükség esetén közreműködés azok előkészítésében.
- A hivatalos levelezések egységes megjelenési formában és helyesen történő kibocsátásának felügyelete.
- Kapcsolattartás külső partnerekkel, valamint az Igazgatóság munkatársaival, más egységek vezetőivel, dolgozóival.
- Részvétel a jogszabályoknak, belső szabályzatoknak, igazgatói utasításoknak való megfeleltetésben.
- Az Igazgatóság feladat- és hatáskörével kapcsolatos jogszabályok, valamint azok változásainak figyelemmel kísérése és közreműködés az Igazgatóság munkatársainak előbbiekkel kapcsolatos folyamatos tájékoztatásában.
- Közreműködés a beszerzési eljárások lebonyolításában a jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerint.
- Az osztályvezető által meghatározott egyéb eseti feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Legalább érettségi végzettség és szakirányú szakképesítés (igazgatási ügyintéző, irodavezető; jogi asszisztens, munkaügyi, társadalombiztosítási szakképesítés),
- Irodai alkalmazások, MS Office (Excel, Word) magas szintű ismerete.
- Levelező rendszerek felhasználói szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Főiskola, Egyetem, felsőoktatásban jogi képzési területen szerzett szakképzettség, jogász, igazgatásszervező, munkaügyi és társadalombiztosítási, igazságügyi igazgatási, vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
- Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
- Közigazgatási alapvizsga.
- Iratkezelő rendszerek használatában szerzett gyakorlat.
- B – kategóriás vezetői engedély és tényleges vezetési jártasság.
Elvárt kompetenciák:
- Nagyfokú önállóság, gyors, hatékony munkavégzés.
- Terhelhetőség, megbízhatóság, lojalitás.
- Pontos,- precíz munkavégzés.
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
- Jó szóbeli és írásbeli kifejezőkészség.
- Elhivatottság,
- Stressztűrő képesség.
- Pozitív, lendületes, proaktív hozzáállás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató, személyes adatait és elérhetőségeit (telefon, e-mail cím) is tartalmazó, a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
- nyilatkozat büntetlen előéletről,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik és kezelhetik.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2025. május 19.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Sándor Katalin osztályvezető nyújt a 06-48-506-000-s és a 06-30-266-04-21-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság címére történő megküldésével (3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/188/2025, valamint a munkakör megnevezését: „jogi és titkársági referens”.
- Elektronikus úton az anpi@anpi.hu e-mail címen. A levél tárgyaként a „jogi és titkársági referens” megjelölést kérjük feltüntetni.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatok a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek az elvárt szakmai követelményeknek. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje:
2025. május 26.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- anp.nemzetipark.gov.hu
- www.anp.hu
- kozszolgallas.gov.hu
Amennyiben a pályázati felhívások szövegében eltérés található, az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság honlapján közzétett pályázati kiírás szövegét kell irányadónak tekinteni.
|